Veelgestelde vragen

Verkoop je de producten ook in fysieke winkels?

Momenteel zijn de producten enkel verkrijgbaar op onze officiele website. Dit is op www.orthoway.nl

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De levertijd bestaat uit twee periodes:

1. Verwerkingstijd (1-3 dagen):Dit omvat de orderbevestiging, aanpassing, kwaliteitsinspectie en verpakking.

2. Levertijd (ongeveer 5-12 dagen):Dit is de tijd die het kost om het pakket van ons internationale verzendcentrum naar de afleverlocatie te vervoeren. Zodra het artikel is opgehaald bij het magazijn, duurt het 5-12 dagen om te worden afgeleverd op de plaats van bestemming.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kan de status van je bestelling checken via de track je order pagina op de website.Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening en zijn dus GRATIS tenzij anders aangegeven.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik het nog retourneren?

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen. Neem hiervoor eerst contact op via info@orthoway.nl

Waar vind ik mijn track & Trace code?

Op de "track je order"-pagina kun je je e-mailadres invoeren om je pakketje te volgen.

Mijn Track & Trace geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Controleer je spambox, als je deze nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact op met info@orthoway.nl